BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

me:)

me:)
, hihi

Followers

rUang urUsan . .

Website counter

Friday, December 23, 2011

ALHAMDULILLAH :D

assalamualaikum :)
ok , tau dah . lame tak update . hehe:D
saye ni tak rajin sgt story story ni , tak tau nak story ape ? hee ,
tapi kali ni , saye ade satu cerita menarik utk dikongsikan dengan bloggers semua :)
huh ,

semalam ; 22 december 2011 :)
hari yg bermakne buat aku , sebab . 
semalam result PMR keluar .
heehh ,
mule mule cuak jeh aku .
rase tak senang duduk tau , aku risau sgt ngn result aku .
hmm ,

sebelum g sekolah semalam , aku lagi cuak . 10x ganda cuak nye . huh ,
aku try tu be relax , but i cant . terlalu risau .
kebetulan tahun ni  , ade satu sistem terbaru yg kerajaan buat .
iaitu , check result via sms . wahhhh ~ menarik . hee ,

tepat je pukul 10a.m aku terus anta sms , sebab terlalu xcited nak tau result aku .
aku dah risau dah , coz die reply lambat ,
then , aku hanta lagi skali . sampai je kat kedai mkn aku tak lalu nak makan . risau , sms aku tak de balasa . hhuh ,
then , tetibe enset aku berbunyi menanda kan ade mesej masuk .
huh , takut nak bukak . menggigil tgn aku tau .
bile aku bukak je , perkataan pertama keluar dari mulut aku 
ALHAMDULILLAH:))
then , aku tunjuk kat ayah aku ,
mak aku pulak tnye , kenapa ?
then , alu cakap kat mak aku .
" adik  dpt 7A," . mak aku terus peluk aku sambil nangis kat kedai mkn tuu .
huh ,
lega sgt mase tu , tak terkata lah . tapi mak aku ckp , nnt dulu . kite kne check kat skolah juge . ok fine , aku sabar lagi .

samapai kat skolah , akupun tggu smpai cikgu turun  .
bile nmpak je cikgu turun , aku dah gigil . err ~
wlwpun aku dah tau result . aku tetap gigil :)

bile tibe mase nak amik ,
aku lah org pertama yg sign kertas tu utk amik result . dan cikgu aku ckp .
" TAHNIAH ! 7A 1B ," , ya Allah . 
aku tak tau nak ckp ape . walaupun aku dah tau ,
aku tetap rase terkejut .
tak sangke . itulah kuasa ALLAH .
sentiasa bersama umat nye ketika dlm kesusahan ,
memakbulkan doa  umat nya  .


** saye nak ucapkan terima kasih bnyk bnyk kat cikgu cikgu yg mengajar saye daripada saya tak tahu apa apa sehingga saye memperoleh keputusan cemerlang . tak lupe buat ibu bape yg bagi support and sentiasa doakan saye :) . juge buat kawan kawan yg sentiasa saling bantu mmbantu ketika susah ataupun senang . sayangs korang . and smue yg telah mndoakan saye . thanks a lot . my result for u guyz . 7A 1B :) alhamdulillah :DD **

No comments:

nUrannisa syiefa .

nUrannisa syiefa .
:)

♥♥ lurF u dear ♥♥

♥♥ lurF u dear ♥♥
tetttt !

awesome:)


♥♥ family ♥♥

♥♥ family ♥♥
Lurf kalian ♥

, sweet taa ?


:p

Powered By Blogger